EY tim traga za najuspešnijim domaćim preduzetnicima

Bez autora
Oct 26 2023

Kompanija EY dvanaesti put otvora konkurs za Program EY Preduzetnik godine™.

Ovaj program tradicionalno ističe najinspirativnije preduzetničke priče i domaće preduzetnike koji predvode svoje kompanije. Za vreme trajanja ovog programa u našoj zemlji, 11 izvanrednih kandidata predstavljalo je Republiku Srbiju na globalnoj preduzetničkoj sceni, u borbi za titulu EY Svetskog Preduzetnika godine.

Svi domaći preduzetnici koji cene vrednost svoje preduzetničke ideje i koji su ostvarili impresivna dostignuća zahvaljujući neumornoj posvećenosti mogu se prijaviti za ovogodišnji konkurs, koji će biti otvoren do 17. novembra.

- Činjenica da iz godine u godinu okupljamo sve veći broj novih kandidata i tako iznova dokazujemo da u Srbiji ipak postoji veliki broj neverovatno uspešnih i inovativnih kompanija, nešto je na šta smo svi mi u kompaniji EY neizmerno ponosni. Kako brojke govore same za sebe, veliki podstrek za nas je to što smo do sada imali tu privilegiju da izbliza vidimo poslovanje preko 250 kompanija, ispred kojih stoji gotovo 300 kandidata koji su nas u proteklih jedanaest godina upoznali sa njihovim putem ka uspehu, poslovnim ostvarenjima, kao i doprinosima u preduzetništvu, kako na domaćem tako i na inostranom tržištu. Od svog osnivanja Program EY Preduzetnik godine daje precizniji uvid u celokupno preduzetničko poslovanje i uz njih iznova se divimo njihovim idejama, agilnim rešenjima i istrajnosti koja ih je i dovela do neverovatnih uspeha. Čitav EY tim sa nestrpljenjem iščekuje da upozna nove kandidate, nove biznis ideje i nove preduzetničke priče koje ćemo vam uskoro i predstaviti - rekao je Ivan Rakić, rukovodeći partner kompanije EY za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu.

Kompanija EY već decenijama prati promene načina poslovanja i trendova da bi u različitim uslovima realizovala i istakla jedan od ciljeva svoje globalne misije – stvaranje boljeg poslovnog okruženja. Preduslov za očuvanje ove misije je i dobro poznavanje prilika na tržištu – zbog toga kompanija EY kontinuirano promoviše i afirmiše preduzetničko poslovanje kako globalno, tako i u našoj državi. Revizorsko – konsultantska kompanija EY na globalnom nivou već više od trideset godina posmatra, izučava i pomaže razvoj preduzetništva. Pre više od deset godina je i u Srbiji, po ugledu na globalni trend, ustanovljena nagrada EY Preduzetnik godine, čime se promovišu dobre poslovne prakse i najuspešniji preduzetnici.

Preduzetništvo sve više doprinosi kreiranju raznovrsnijeg tržišta i bolje poslovne klime. Razmišljanje izvan ustaljenih okvira, pronalaženje preciznijih ili efikasnijih rešenja i hrabrost za samostalno vođenje poslova, odlike su najboljih preduzetnika. Novi izazovi zahtevaju nove pristupe, a preduzetnici ih često donose - putem organizacije, zadovoljavanja potreba tržišta i spremnosti da istraže nove oblasti.

Svečano proglašenje nacionalnog pobednika biće održano u februaru mesecu, a preduzetnik koji bude proglašen nosiocem glavne nagrade u našoj državi će u junu 2024. godine predstavljati Srbiju na izboru za EY Svetskog Preduzetnika godine ™ i prisustvovati svečanoj ceremoniji u Monte Karlu.

Učešće u programu EY Preduzetnik godine ne podrazumeva bilo kakve troškove ili obaveze kandidata/kandidatkinja, dok je program potpuno transparentan. O pobedniku programa EY Preduzetnik 2023. godine odlučivaće nezavisni žiri u kojem nema predstavnika kompanije EY, a sastavljen je od samih preduzetnika prethodnih nosilaca ovog priznanja. Njihova odluka zasnivaće se globalnom kriterijumu koji se temelji na ključnim faktorima uspeha kao što su preduzetnički duh, finansijski pokazatelji, strategijsko usmerenje, prisustvo na regionalnom ili međunarodnom tržištu, inovativnost i lični integritet.

Na sajtu kompanije EY www.ey.com/sr_rs/eoy/serbian nalaze se sve informacije o prijavi i učešću u programu EY Preduzetnik godine. Pored toga prijave su moguće i na online aplikaciji eoy.ey.com/.

Uspešni preduzetnici širom sveta ne posmatraju učešće u programu EY Preduzetnik godine kao mogućnost za kratkoročnu dobit u odnosima sa javnošću, već kao dugoročnu priliku da steknu nove kontakte i generišu nove prihode iz postojećih poznanstava.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik